I. Cserkész Vitorlás Tábor

Az év elején meghirdetett Vitorlas Szakosztály a tavaszi három hétvégi alkalma után július 23-28 között megtartotta első táborát.

A tábor nyitó-rendezvényeként rögtön nagy élményben volt részünk: Árpád atya a Ferencesek 40-es cirkálójával egy délelőtti száguldásra vitt bennünket, hogy lássuk mi az a vitorlázás! Az estebéd tengerész rizottó volt.

Másnap ébresztő, kávé és reggeli után behajóztunk, kb. 11-kor elindultunk Alsóörsre a Nene (16-os jolle) és a Duett (a Ferencesektől kölcsönkapott csónak) fedélzetén. Az ebédhez összekötöttük a hajókat, de a gyenge szél miatt a naplementével kellett versenyeznünk, 8 óra körül érkeztünk meg az alsóörsi kikötőbe. A szállásunk nagyon hangulatos: egy félkész móló úszópontonja. A csapat egyik fele a mólón aludt a többiek a Nenén.

Harmadik nap, a tapasztalatokból okulva, letettünk az eredetileg tervezett Balaton-kerülésről és inkább egy könnyed "tanulgassunk vitorlázni és élvezzük a nyarat" program mellett döntöttünk.

A negyedik napon továbbra is vadul tomboló és könyörtelen változó irányú szélcsend! Eveztünk egy nagyot, és visszaérkeztünk Akarattyára.

Szombaton próbáztunk: Gergő teljesítette a vitorláscsónak különpróbát, Barnabás pedig először vitorlázott egyedül, egész ügyesen. A három cserkészhajóval egy nagyon szép kötelékvitorlázást tettünk.

Vasárnap a délelőtti környékbeli vitorlázás után délután pakolni kezdtünk - a portyázók nagy része este hazament. Hétfő reggel levontuk a zászlót, és lezártuk a portyát - rengeteg tapasztalatot gyűjtöttünk, és sok-sok tervet kovácsoltunk a szakosztály jövőjéről!

Keresés

Friss hírek

Eseménynaptár

Bejelentkezés

A vízivezetők regisztrációt követően érhetik el a szervezeti vezetői tartalmakat (pl. próbáztatói segédletek, vízicserkész rajok alapító iratai, stb.) ill. publikálhatnak az oldalon.