Kenu kormányos képzés - 2-3. nap

A III. cserkészkerülettel közösen szervezett kormányos képzésünk 2. és 3. képzési napjával párhuzamosan zajlott a Magyar Kajak-Kenu Szövetség maratoni országos bajnoksága, így sajnos a korábbi helyszínt nem használhattuk.

Ezért a vízreszállást követően áteveztünk a Rábára, ahol a borongós idő, a szél és a kikötésre nem igazán alkalmas parti viszonyok ellenére jó hangulatban sajátítottuk el a kormányzás alapfogásait. A körülmények nyomásának engedve a vízen történő helycserével kezdtük, majd végigvettük a kormányos technikákat, és kisebb házi versenyszámokkal mélyítettük el azok gyakorlati alkalmazását.

Mintegy nyolc órát töltöttünk a vízen, azután a 708. cscs. otthonában vacsora előtt még egy kis elméleti oktatást tartottunk, lefekvés előtt pedig a magyar vízicserkész történelem szolgált esti meséül.

Másnap Győr külvárosába, Bácsára mentünk, ahol a Bácsai-csatorna zsilipje előtt festői helyszínen, és hál' Istennek gyönyörű napsütésben tanultunk újabb technikákat.

Ebéd után levezetésképp további hajós csomókkal bővítettük ismereteinket: halászcsomó, kikötőcsomó, "rövid-hosszú-rövid", sárkányhurok, vándorhurok...

...majd különféle vízi versenyekkel, játékokkal mélyítettük el kormányos készségeinket.

A nyár folyamán megrendezésre kerülő zárótúrán remélhetően újabb tizenhat kormányos erősíti tovább a magyar vízicserkész szakágat!

Keresés

Friss hírek

Eseménynaptár

Bejelentkezés

A vízivezetők regisztrációt követően érhetik el a szervezeti vezetői tartalmakat (pl. próbáztatói segédletek, vízicserkész rajok alapító iratai, stb.) ill. publikálhatnak az oldalon.